Hiszpański producent już od kilku lat angażuje się w projekty muzyczne i współpracuje z najważniejszymi europejskimi festiwalami.
Tylko w tym roku SEAT obecny jest na barcelońskim festiwalu Primavera Sound, edycjach Lollapaloozy w Paryżu i Berlinie oraz Wireless Festival we Frankfurcie. Jak podkreślają przedstawiciele marki, wydarzenia muzyczne korespondują z jej tożsamością: - Open’er to największy festiwal w Polsce, który co roku przyciąga setki tysięcy ludzi. Tym bardziej cieszymy się, że dołączamy do niego jako pierwsza marka motoryzacyjna w historii – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager SEAT Polska. – Wierzymy w niepowtarzalną siłę muzyki do przełamywania barier i łączenia ludzi. Biorąc udział w festiwalu chcemy podzielić się energią SEAT-a i pragniemy, by wszyscy uczestnicy tego wydarzenia dali się – wraz z nami – ponieść wspaniałej muzyce.
Strefa SEAT-a na Open’erze będzie przestrzenią, w której będzie panować odprężający, barceloński klimat. Zaprojektowano ją tak, by zbliżała uczestników do pozytywnej i inspirującej stolicy Katalonii, wnosiła koloryt i swoje wyjątkowe barwy w doświadczenie festiwalu – ale także umożliwiała dzielenie się wrażeniami z koncertów w zrelaksowanej atmosferze. Podczas Open’era w strefie SEAT-a zaproszony artysta stworzy także unikalny miejski street art. Co więcej, uczestnicy otrzymają również możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym doświadczeniu car-a-oke.
- Zaangażowanie SEAT-a w muzykę jest częścią naszej międzynarodowej strategii – mówi Michał Zygmanowski, Dyrektor marketingu SEAT – Pragniemy w ten sposób stworzyć organiczną platformę łączącą nasze DNA – energetyczny charakter marki, jej niepowtarzalną dynamikę – z tym, co uniwersalnie wzbudza nasze emocje, przywiązuje, nie pozostawia obojętnym. Dlatego też Open’er Festival jest naszym naturalnym partnerem.
Więcej szczegółów zostanie udostępnionych bliżej startu festiwalu. Open’er Festival rozpoczyna się w Gdyni 3 lipca i potrwa do 6 lipca.