SEAT Tarraco przezwycięża strach w nowej kampanii

14-03-2019 11:31

To, co nadchodzi jest lepsze niż to, co jest teraz

Reklama stworzona przez globalną agencję C14torce wskazuje na konfrontację sił natury z człowiekiem oraz jego motywację do przełamywania barier. Przeciwności czy konieczność wysiłku warto przekuć w motywujące do działania wyzwanie – nie wymówkę. W spocie SEAT-a symbolem tej siły jest podwodne nurkowanie w lodowatej wodzie w wykonaniu kobiety w neoprenowym kombinezonie. Tym samym, SEAT wskazuje, że można pokonywać wszelkie przeszkody bez względu na okoliczności. W takim kontekście został zaprezentowany SEAT Tarraco – imponujący SUV, który wspiera kierowcę w każdej podejmowanej próbie sił.

- Wprowadzając na rynek nowego SEAT-a Tarraco chcieliśmy zainspirować wszystkich, którzy pewnego dnia pomyśleli o rezygnacji z aktywnego działania i nieustannego dążenia do rozwoju. Każdy czas jest odpowiedni do zrobienia czegoś, co daje nam poczucie spełnienia, a uciekanie się do wymówek to żadne rozwiązanie. Tarraco – nowy, flagowy model SEAT-a to idealny partner do wspólnego przeżywania tej przygody – mówi Susanne Franz, Dyrektor marketingu SEAT-a.



Pierwsza faza międzynarodowej kampanii objęła takie państwa jak Polska, Francja, Irlandia, Włochy, Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Szwecja i Meksyk. Spot telewizyjny poprzedza kampania zwiastunowa, która inspiruje do porzucenia usprawiedliwień od działania. "Wiek to liczba, nie wymówka" lub "Starzejemy się nie przez lata, ale przez historie" – to tylko niektóre z cytatów użytych przez markę, aby przekonać grupę docelową (kobiety i mężczyzn powyżej 40. roku życia), że mogą osiągnąć cele, które sobie wyznaczyli.

C14torce – partner strategiczny SEAT-a

Kampania „Kiedy, jeśli nie teraz?” jest trzecim tego typu przedsięwzięciem, stworzonym przez agencję kreatywną C14torce dla SEAT-a i pierwszym, w ramach nowej trzyletniej umowy zawartej między obiema firmami. Do tej pory współpraca zaowocowała zrealizowaniem głośnych kampanii, takich jak premiera marki CUPRA, nowej Arony czy SEAT-a Ibiza. – Zespół C14torce uchwycił istotę SEAT-a, a co ważniejsze, zrozumiał nasze nowe podejście w komunikacji. Skupiamy się przede wszystkim na integracji, postępie i dopasowaniu się do Klientów, którzy są coraz bardziej wymagający i oczekują nowoczesnych, miejskich rozwiązań. „Rzucamy wyzwanie tradycji” – to nasze motto, a C14torce pomaga nam je wcielać w życie – komentuje Susanne Franz.



Nowy SEAT Tarraco, zaprojektowany w zakładach w Martorell i zbudowany w Wolfsburgu w Niemczech, uzupełnia hiszpańską flotę samochodów typu SUV, do której należą również Ateca i Arona.